როგორ გვაიძულებენ სუპერმარკეტებში მეტის შეძენას? - 7 მარკეტინგული ხრიკი | Allnews.Ge

როგორ გვაიძულებენ სუპერმარკეტებში მეტის შეძენას? - 7 მარკეტინგული ხრიკი

ზედმეტი შოკოლადის ფილა ან უფრო ძვირი ბრენდის მაკარონი დიდად არ დააზარალებს თქვენს ბიუჯეტს, თუ არ გაგიჩნდებათ საკუთარი თავის მუდმივად განებივრების ცდუნება. თუმცა, სუპერმარკეტები შეგნებულად იყენებენ ხრიკებს, რომლებიც აიძულებენ მომხმარებლებს დახარჯონ იმაზე მეტი, ვიდრე აპირებდნენ.

ფულის დაზოგვის ექსპერტმა და Britsuperstore ონლაინ სუპერმარკეტის დირექტორმა, რიჩარდ პრაისმა განუცხადა Metro-ს, თუ როგორ აკეთებენ ამას. მან გამოავლინა შვიდი ძირითადი ხრიკი, რომლებიც გამოიყენება ვაჭრობაში.

ტკბილეული სალაროებში და მათი ყიდვის პროვოცირება ბოლო მომენტში. ამ ცდუნების თავიდან ასაცილებლად, უმჯობესია გადაიხადოთ შესყიდვები თვითმომსახურების სალაროებში, ან უარი თქვათ მათზე.

უმჯობესია სუპერმარკეტებში მშიერი არ წახვიდეთ, რადგან იქ ყოველთვის ძალიან გემრიელი სუნი დგას. მარკეტოლოგები იმედოვნებენ, რომ მყიდველები ვერ გამუკლავდებიან ნერწყვების ყლაპვას და რაიმე ზედმეტ ნუგბარს შეიძენენ.

სუპერმარკეტის მუშაკებმა კარგად იციან, რამდენად მიმზიდველად გამოიყურება დაჭრილი ხილი და ბოსტნეული. რიჩარდ პრაისი გვირჩევს მათი ფასი ჩვეულებრივი საქონლის ღირებულებასთან შევდაროთ. დაჭრილი ჩვეულებრივ ბევრად უფრო ძვირია.

ექსპერტმა აღნიშნა, რომ დროთა განმავლობაში სავაჭრო ურიკები მნიშვნელოვნად გაიზარდა. მყიდველს შეიძლება გაუჩნდეს მისი მთლიანად საქონლით შევსების სურვილი. ამიტომ, უმჯობესია გამოიყენოთ ხელის კალათები. კვლევამ აჩვენა, რომ კალათის ზომის გაორმაგებისას, ადამიანები 40%-ით მეტ შესყიდვებს აკეთებენ. იხილეთ სრულად

myquiz