როგორ იქცა H&M მსოფლიოს ერთ-ერთ უდიდეს ბრენდად | Allnews.Ge

როგორ იქცა H&M მსოფლიოს ერთ-ერთ უდიდეს ბრენდად

შვედური მოდის გიგანტი H&M მოდის ინდუსტრიაში ერთ-ერთი ლიდერი ბრენდია. იგი სწრაფი მოდის მოძრაობის ერთ-ერთი ფუძემდებელია. სწორედ H&M-მა მოახერხა ხელმისაწვდომი მოდის წარმოება მთელს მსოფლიოში დაეწყო.

H&M უნიკალურია თავისი კრეატიული მარკეტინგული სტრატეგიებითა და სწრაფი წარმოებით. ეს არის ერთ-ერთი წამყვანი მოდის ბრენდი გლობალური მასშტაბით. ბრენდის წარმატების საიდუმლო მოიცავს სხვადასხვა ფაქტორებს, რომლებიც მას სხვებისგან განასხვავებს. კრეატიულმა მარკეტინგულმა სტრატეგიებმა და უნიკალურმა ბიზნეს მოდელმა მათ საშუალება მისცა, დაესვათ მდგრადობის საკითხი.

H&M-ის აღზევება

hm-03-1487835663-1644670983.jpg

H&M 1947 წელს თავისი პირველი მაღაზიის გახსნით შვედეთში, კერძოდ ვესტეროსში ერლინგ პერსსონმა დააარსა. პერსსონის შთაგონება ამერიკაში ნანახი ნეიმან მარკუსის გიგანტური მაღაზია გახდა. სწორედ ეს გახდა მოდური ბრენდის წარმოების იდეა, თუმცა ერლინგს ეს არ დასცალდა. მისი გარდაცვალების შემდეგ, მამის ადგილი 1982 წელს ვაჟმა სტეფანმა დაიკავა. სწორედ მან შეძლო უზარმაზარი გლობალური მიწოდების ჯაჭვის აგება. სტეფანმა განვითარებად ქვეყნებში დაბალფასიანი ქარხნები გამოიყენა. სხვადასხვა ქვეყანაში ადგილობრივად წარმოებული ტანსაცმელი საბაჟო გადასახადების დამატებას აღარ საჭიროებდა, რაც პროდუქციის დაბალი ფასის განმსაზღვრელი იყო. სწორედ ეს მიდგომა გახდა ბრენდის წარმატების საიდუმლო.

მას შემდეგ ბრენდი სტაბილურად ვითარდებოდა. 2009 წლიდან 2019 წლამდე კი H&M -ის აღმასრულებელი დირექტორის თანამდებობაზე კარლ-იოჰან პრესონი მუშაობდა. სწორედ მის პირობებში გაიზარდა იმპერია 2000-დან თითქმის 5000 მაღაზიამდე.

განაგრძეთ კითხვა