„ნახევრად დასადგომი“ სავარძლები- ნახეთ, თვითმფრინავებში ფეხზე დასადგომი ადგილები, რომლებიც შეიძლება უახლოეს მომავალში გამოჩნდეს
ყოველწლიურად ბიუჯეტური ავიაკომპანიები სულ უფრო რადიკალურ ზომებს მიმართავენ ხარჯების შესამცირებლად და ბილეთების მაქსიმალურად დაბალ ფასად შეთავაზებისთვის. ამჯერად ყურადღება გამახვილებულია თვითმფრინავებში ფეხზე დასადგომ ადგილებზე, რომლებიც ნამდვილად შეიძლება გამოჩნდეს უახლოეს მომავალში. ამ ინფორმაციამ კვლავ გაჟონა ინტერნეტში და გამოიწვია რეზონანსი მოგზაურებს შორის. ავიაკომპანიები ჯერ არ ადასტურებენ, რომ მზად არიან ასეთი სადავო ნაბიჯისთვის.
რა არის Skyrider 2.0 და რატომ არ არის ის მთლად ფეხზე დასადგომი?
ეს სავარძელი უფრო ველოსიპედის საჯდომს ჰგავს: მგზავრი არც ზის და არც დგას, არამედ სავარძელს კუთხით ეყრდნობა. თუმცა, აქ დასაჯდომი პოზიცია მაქსიმალურად ვერტიკალურია და ნამდვილად არ არის შესაფერისი ხანგრძლივი ფრენებისთვის. თითოეული სავარძელი დამაგრებულია იატაკზე და ჭერზე და არა სტანდარტულ რელსზე. რიგებს შორის მანძილი მინიმალურია, რათა სალონში 20%-ით მეტი ადამიანი მოთავსდეს.
იტალიურმა კომპანიამ Aviointeriors ე. წ. „ნახევრად დასადგომი“ სავარძლები 2018 წელს ჰამბურგში, Aircraft Interiors Expo-ზე წარადგინა. წარმომადგენლებმა განაცხადეს, რომ ინტერესი არსებობს, თუმცა არცერთ ავიაკომპანიას ჯერ არ შეუძენია.
აშკარაა, რატომ არის ეს მომგებიანი ავიაკომპანიებისთვის?
ასეთი სავარძლების დანერგვის მთავარი მიზანი მოგებაა.
Skyrider 2.0 სტანდარტული ეკონომ კლასის სავარძლებთან შედარებით 50%-ით ნაკლებს იწონის და მინიმალურ მოვლას საჭიროებს. ამავდროულად, ყოველი დამატებითი რიგი - პოტენციური ათობით ათასი დოლარის მოგებაა წელიწადში.
რამდენად იაფი შეიძლება იყოს ეს მგზავრებისთვის?
ასეთი ბილეთები შეიძლება ყველაზე ხელმისაწვდომი გახდეს ბაზარზე: ირლანდიური ავიაკომპანიის Ryanair-ის ხელმძღვანელმა ჯერ კიდევ 2012 წელს განაცხადა, რომ სურს 1-5 ფუნტად გაყიდოს დასადგომი ადგილები, თუმცა ამ თანხებზე საუბარი აღარ შეიძლება. ბოლოს და ბოლოს, 10 წელზე მეტი გავიდა და ფასები მკვეთრად შეიცვალა. იხილეთ სრულად