10 სამშენებლო კომპანია, რომელიც სატელევიზო რეკლამაში ყველაზე მეტს ხარჯავს
2020 წელს სამშენებლო სექტორში აქტიურობდა 20-ზე მეტი კომპანია, რომლებმაც მიმდინარე წელს სატელევიზიო სივრცეში 30 752 სარეკლამო რგოლი განათავსეს.
ამის შესახებ კომპანიის „ აი ფი ემ“ სარეკლამო მონიტორინგის კვლევაშია აღნიშნული, რომელიც 2020 წელს ტელევიზიაში სამშენებლო კომპანიების აქტივობას შეეხებოდა.
დოკუმენტის მიხედვით, სარეკლამო რგოლების განთავსების რაოდენობით პირველ ადგილზეა „არქი ჯგუფი“ 13 348 რგოლით, მეორე ადგილზეა „ენ-ბი-ჯი“ 2 471 რგოლით.
გთავაზობთ Top-10 კომპანიას, სარეკლამო რგოლების გასვლების, ქრონომეტრაჟის და მათ მიერ განხორციელებული ინვესტიციის მიხედვით:
- „არქი ჯგუფი“ - 13 348 რგოლი
- „ენ-ბი-ჯი“ 2 471 რგოლი
- HOCHBAU – 2374 რგოლი
- “ლისი დეველოპმენტი“ – 1775 რგოლი
- KOHI.GE – 1466 რგოლი
- TRIDE GROUP – 1397 რგოლი
- DECOLINE სამშენებლო კომპანია - 1115 რგოლი
- GURU HOLDING – 998 რგოლი
- ბინადარი - 780 რგოლი
- M2 – 760 რგოლი
რაც შეეხება სარეკლამო რგოლებში განხორციელებულ ინვესტიციას, ოფიციალური პრაის ლისტის მიხედვით, ლიდერობს კომპანია „არქი“, რომელსაც მოსდევს „ემ კვადრატი“– 2 948 150 ლარით. უფრო დეტალურად:
- „არქი ჯგუფი“ - 29 207 872 ლარი
- M2 – 2 948 150 ლარიგანაგრძეთ კითხვა