11.09.2017 / 16:05
შრიფტის ზომა:

რითი უნდა ვიკვებოთ სტრესის თავიდან ასაცილებლად?

დავეხმაროთ ნერვებს სწორი რაციონით:

1. ჩავრთოთ რაციონში ნიგოზი, კვერცხის გული, მწვანილი, ქატოს პური, რძის პროდუქტები, ახალი ხილი, ბოსტნეული, ფრინველის ხორცი და თევზი;

2. სპეციალისტები გვირჩვენ საკვები მივიღოთ დღეში 5-ჯერ, მცირე ულუფებით, რათა ნერვულ უჯრედებში მეტი
ცილოვანი ნედლეულის მარაგი შეიქმნას;

3. დილა დაიწყეთ ცილით მდიდარი საკვებით: ხაჭო, კვერცხი. უმჯობესია დავაყოლოთ ახლად გამოწურული ფორთოხლის წვენი.

4. მეორე საუზმეზე მიირთვით ქათმის ხორცი, ახალი ხილი და ნიგოზი;

5. სადილად მიირთვით თევზის ნაჭერი ბროკოლთან ან ისპანახთან ერთად.

6. საღამოს თავი შეიკავეთ ნახირწყლების მიღებისაგან, უპირატესობა მინიჭეთ ინდაურის ხორცს ან თევზს, უმ ბოსტნეულან ერთად.

7. თუ სტრესი თქვენი მუდმივი თანამგზავრია, გაზარდეთ С ვიტამინის მიღება.

ლალი ჩხიკვაძე

წყარო: mkurnali.ge